Connect with us

News Television

Trevor Noah: The Worst Part Is I Can’t Make Jokes About CNN+ Shows

“The worst part of the CNN+ thing is that I can’t make jokes about all the shows on it, because nobody knows what they are. It’s not fair,” Noah said.

Published

on

The late-night scene had their fun with Warner Bros. Discovery’s decision to shut down CNN+ less than a month after its launch. “The Daily Show” host Trevor Noah took the opportunity to take a jab at the streaming platform.

Noah highlighted the amount reported that CNN spent to launch their service last month for it only to bring in 10,000 viewers daily. The comedian wanted to know how they spent the $300 million that was invested into the streamer. 

“Less than 10,000 views a day? You could’ve just been on TikTok,” Noah Noah said. “That’s wild. CNN+ was such a disaster they’ll have to send Anderson Cooper to cover it in a tight black T-shirt.”

“The craziest part of the story is that they said they spent $300 million on this thing. $300 million. What did you do with that? Did you, like, clone Wolf Blitzer or something? Look, if you did that, I’d actually watch that show.”

He told his audience that it’s unfair that the service is being pulled as it doesn’t allow him to make fun of it since not many will know if certain shows are real or made up. For example, the comedian spotlighted Jake Tapper’s book club show. 

“The worst part of the CNN+ thing is that I can’t make jokes about all the shows on it, because nobody knows what they are. It’s not fair,” Noah said. “It’s not like you’re going to understand a joke about the CNN+ show ‘Jake Tapper’s Book Club.’ Because you don’t even know if that’s a real show.”

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

News Television

OAN Admits No “Voter Fraud” by Georgia Election Workers in 2020

Furthermore, the pre-recorded piece mentions that an investigation by state bureaucrats into unfounded declarations of widespread voter fraud made by former President Donald Trump and Rudy Giuliani resulted in nothing.

Published

on

A recent pre-recorded 30-second segment by One America News could be part of a recent settlement connecting to a defamation lawsuit brought against the network by two workers.

In the segment, the news channel acknowledges there was “no widespread voter fraud” by Georgia election workers in the 2020 presidential election.

Furthermore, the pre-recorded piece mentions that an investigation by state bureaucrats into unfounded declarations of widespread voter fraud made by former President Donald Trump and Rudy Giuliani resulted in nothing.

“The results of this investigation indicate that Ruby Freeman and Wandrea ‘Shaye’ Moss did not engage in ballot fraud or criminal misconduct,” a narrator states, per The Daily Beast

“A legal matter with this network and the two election workers has been resolved to the mutual satisfaction of the parties through a fair and reasonable settlement.”

Freeman and her daughter, Moss, state they faced harassment online and in person following unfounded rumors that began circulating online due to content published by the conspiracy website The Gateway Pundit, which the pair also sued.

Continue Reading

News Television

Former Sinclair Exec Mike Angus Joins TelevisaUnivision as Its EVP

At Sinclair, Angus oversaw the distribution of the Bally Sports (formerly Fox) regional sports networks and Sinclair’s television stations and Tennis Channel.

Published

on

The former Senior Vice President, Distribution and Network Relations for Sinclair Broadcast Group, Mike Angus, is coming to TelevisaUnivision. The company announced that he’d take over the role as Executive Vice President, U.S. Distribution.

At Sinclair, Angus oversaw the distribution of the Bally Sports (formerly Fox) regional sports networks and Sinclair’s television stations and Tennis Channel.

In his new role, Angus will lead the distribution for TelevisaUnivision’s broadcast and cable networks, the new ViX global streaming platform, and other related content to TelevisaUnivision’s network distribution partners.

“We’re excited to welcome Mike to TelevisaUnivision as the latest addition to our expanding world-class global distribution team,” Michael Schwimmer, President, Global Platform Strategy and Revenue, said. “Mike is highly regarded across the industry as a creative and strategic dealmaker who works collaboratively with partners to grow both revenue and viewership.”

“We look forward to having Mike on the team as we continue in this exciting new phase of TelevisaUnivision’s mission to provide the best Spanish language content in the world across our linear and streaming channels.”

Along with his experience at Sinclair, Angus also served as the Senior Vice President, Content Acquisition, and General Manager of Digital at Time Warner Cable.

The new TelevisaUnivision executive led negotiations and managed relationships with numerous networks across linear and new media content categories during his tenure there.

Continue Reading

News Television

News Media Reacts To Dinesh D’Souza’s Claim of ‘2000 Mules’ Being Suppressed

’Souza has a new film called “2,000 Mules,” and he’s going after Fox News host Tucker Carlson and Newsmax, accusing them of suppressing his movie. 

Published

on

Dinesh D’Souza has a new film called “2,000 Mules”  which allegedly exposes widespread, coordinated voter fraud in the 2020 election. But earning press for the film has been harder than expected. D’Souza claims Fox News host Tucker Carlson has tried to suppress his movie. 

“I’m sorry to say Tucker Carlson and his team specifically instructed Catherine Engelbrecht of True the Vote NOT to mention the movie,” D’Souza tweeted.

True the Vote, the Texas-based non-profit organization that provided the analysis D’Souza based his movie on, declared that 2,000 “mules” were paid by Democratic representatives to gather and drop off ballots in multiple states.

D’Souza also took to Twitter to share that Newsmax blocked coverage of the film too. The director had been booked to appear on the channel, but the appearance was later cancelled.

The AP provided their fact-checking for the film calling it a flick “based on faulty assumptions, anonymous accounts, and improper analysis of cellphone location data, which is not precise enough to confirm that somebody deposited a ballot into a dropbox, according to experts.”

Nonetheless, here’s what some in the news media are saying about the film:

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Trending

Copyright © 2021 Barrett Media.